maandag 11 maart 2013

Work in progress

We waren de modder zo beu. Ook is het heel zwaar om met een kruiwagen vol hooi of mest door de modder te rijden. Daarom hebben we dit pad gemaakt van roosters (ook wel ecorasters of paddockplatten genoemd) gevuld met zand. Ik kon weer rekenen op mijn happy helpers, zelfs nog met hun buurman erbij, ondanks de regen!

Het zand zou aan de straat geleverd worden omdat de wei te nat en stijl was om door te rijden en omdat de vrachtwagen de bocht niet haalde van onze oprit. Toen de leverancier kwam met het zand (met dank aan Wim Brouns uit Elsloo), probeerde hij het toch en haalde op de centimeter de weg naar achteren (en weer terug).

Dat vele handen licht werk maken bleek wel: met z'n 5-en waren we om 10 uur begonnen en om 17 uur klaar.  

In de titel had schreef ik steeds "Work in progress deel .." maar daar ben ik maar mee gestopt. Het blijft toch gewoon doorgaan :D.

Hard aan het werk!

Dazzle houdt ook van werken: hij kijkt er graag naar en speelt ondertussen met zijn (of mijn?) bal.

We hebben nog best veel zand over en ook nog roosters... ik had wat ruim gerekend...
Klaar! Onze "zandloper" :D
(niet zelf bedacht, hoor)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten