zondag 3 juli 2011

Stalzoekdag

Stal 1: Im Pferden Tal in Horbach (Aachen)
Volpension, maar zelf buiten in binnen zetten. Valt daarom al af.
Half open binnenbak en twee buitenbakken.

Stal 2: Heihof in Landgraaf
1,5 tot 2h weidegang in de zomer, stoffige binnenbak. Ideaal voor de binnenzitters onder ons!
Er zijn dus toch nog veel mensen die het normaal vinden om hun dier hele dagen op te hokken voor hun eigen plezier.

Stal 3: Rodebach
In de winter geen weidegang (dat gaat toch zeker niet?).

Stal 4: Dressuurstal in Landgraaf
Niemand aanwezig, alle paarden binnen

Stal 5: particulier in Meerssen
Leuk (je kan je eigen ding doen), maar geen plaats om te rijden, koets of trailer of kast neer te zetten.

Stal 6: Oensel
Mooi en netjes met binnen en buitenbak. Buiten en binnen zetten zelf doen, open van 10-22h. Met werk lukt dat dus ook niet. Daar trof ik nog een oud stalgenoot die het ook niet ideaal vond en mensen die op mijn huidige stal ook buiten gegooid waren. Hmmm...

De stallen rond Landgraaf heb ik gezien dankzij een stalgenootje dat zo lief was om mee te gaan. 's Avonds was ik bekaf. Wat een stress -"ik vind nooit wat" gevoel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten