dinsdag 5 juli 2011

Gevaarlijk paard





Ik ben deze avond vrij lang op stal geweest. Toch had hij nog geen enkele keer gemest. Hij was wat stijf met rijden en wilde niet van mijn been af. Ik heb ook nog ruim 1,5h staan praten (ik heb nogal wat aanspraak op stal op het moment). Toen ik hem weer op stal zette, viel hij aan op zijn hooi en kreeg meteen kramp. Beetje laten eten, weer eruit en wandelen. Hij bleef er zelf kalm onder, maar zijn buik zag eruit alsof hij buiten adem was. Het was al na tienen, dus ik vroeg me af wat ik zou doen: DA bellen of nachtrust inleveren? Hem zo alleen laten, durfde ik niet. Toch de DA maar gebeld. Hij laat zich alle onderzoek ed. gewoon doen waarop de DA hem dan steeds "gevaarlijk paard" noemt. De spuit haalde niet veel uit, maar hij had niks ernstigs, dus ik heb hem toch maar alleen gelaten. De volgende dag was het beter, maar niet helemaal weg. Ondertussen wel, maar hij heeft echt een paar dagen met een kramp buik gegeten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten