vrijdag 28 maart 2014

Ambities

Langzamerhand begin ik me te realiseren dat ik mijn ambities misschien moet bijstellen. Elke keer weer is er iets, waardoor ik opnieuw moet beginnen met trainen en Lightning met 13 jaar nog altijd niet show klaar is voor wedstrijden onder zadel. Ik krijg hem steeds bíjna zover en dan is het weer mis. En elke keer dat ik hem meer dan twee weken niet rijden kan, is de balans weg, het zichzelf dragen weg en beginnen dezelfde oefeningen opnieuw. Omdat ik steeds bíjna zover ben en omdat hij het zelf probeert, bleef ik hoop houden. Misschien wordt het tijd om dit te accepteren... Dat ik ga rijden met als enig doel om hem gezond te houden en verder niks... Dan komen de gevorderde oefeningen er maar niet, en probeer ik zijn grens niet meer te verleggen.

Sorry voor het depri berichtje, maar deze keer hakt het er erg in. De hoop om te laten zien dat je met een paard met beperking toch op wedstrijd kan, wordt erg klein...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten