zondag 16 maart 2014

En nu voor de echt!

Grote meid: dit is de grootste maat singel!

Dit gebeurt er als de pad van haar af valt,
ook in draf kijkt ze er niet op of om van: tijd om erop te gaan zitten!

Bijschrift toevoegen
Voor mij geen dagelijkse kost, ik was vergeten hoe onzeker een paard aanvoelt dat voor het eerst onder zadel is (of minimaal 12 jaar niet gereden is). Opstappen, het zadel en meer van die dingen waren niet spannend, maar het rijden wel. De steun op de grond is weg en het voelt raar! Ik realiseer me nu pas hoeveel ze toch leiding bij me zoekt op de grond als het onder zadel in een keer verdwijnt. Ze wiebelt, zwabbert en schrikt van elk blaadje en geluid. Het klakken met de stem is al gekoppeld aan de beenhulp. Ze heeft nog niet zoveel zelfvertrouwen, maar leert snel. Ik vond het ook heel vreemd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten