zondag 23 oktober 2011

Osteopaat

Gisteren kwam er een leerling osteopaat naar stal. Omdat ik weer wil beginnen met rijden na de valpartij, maak ik van de gelegenheid gebruik om hem snel even te laten nakijken. Buiten een achterbeen dat niet wil strekken en het ander dat niet wil buigen, zit alles nog los. Gelukkig! de vele beweging doet hem blijkbaar goed, want het is de eerste keer dat hij zo los is. Ik merk wel dat zijn nek nu vaster zit, maar daar kan niemand iets aan doen. Hij had ook koude zones op zijn lijf door slechte doorbloeding door de nek. Hij struikelt ook soms weer. Ik zal snel merken als hij weer moet werken of het minder wordt. 

Er is nu ook hooi op de paddock, dus ik had een paard vol krassen verwacht. Ook dat was gelukkig niet zo. Volgens anderen had hij er rustig van staan eten voordat ik aankwam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten