maandag 14 september 2009

Schuldgevoel

Zaterdag en zondag heb ik twee dagen op de stal gewerkt. Dat is erg leuk om te doen, maar met 38 paarden best veel werk. Ik doe dat regelmatig (want ik heb nog niet genoeg te doen, haha) en ik ben het ondertussen goed gewend. Ik kan me nu wel goed voorstellen dat de eigenaar niet zo veel meer rijdt. Dat heb ik namelijk dit weekend ook niet gedaan. Zaterdag wel; in de bak geoefend. Het ging goed, hij was erg attent en reageerde vlot. Bleef lekker lopen en had voldoende energie. Zondag had ik me voorgenomen om naar Houtem te rijden waar een lokale wedstrijd aan de gang was. Enkele western ruiters van onze stal deden mee en het leek me leuk om te gaan kijken met paard en al. In plaats daarvan ben ik naar huis gegaan! Zelden zal ik mijn paard laten staan als ik moe ben (en als ik geen zin heb, maak ik zin), maar ik heb er toch aan toegegeven. Hij stond ondertussen lekker met z’n maatjes op de wei en had helemaal geen last van mijn schuldgevoel:).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten