woensdag 23 september 2009

Oude bekenden


Ik heb me lid gemaakt van de AQHA (American Quarter Horse Association - het stamboek van de Quarter Horse, het grootste stamboek ter wereld). De APHA (American PAINT Horse Association) zal ook nog wel volgen. Een van de redenen was omdat ik erg geïnteresseerd ben in bloedlijnen. Ik kan op hun website van alle Quarters hun stamboom, showresultaten en nakomelingen opzoeken. Ook oude bekenden kun je dan opzoeken. Zo weet ik nu tenminste wie de nieuwe eigenaren zijn van de ooit door ons gefokte veulens en waar ze nu zijn. Ook kan ik de door ons verkochte paarden in het oog houden. Het was erg leuk om te leren dat ons zwarte hengstveulen Cody nu in Duitsland woont en het bruine merrietje Phoebe in Panningen, niet zo ver hier vandaan. Ze zijn nog steeds in dezelfde handen. Gelukkig maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten