woensdag 26 augustus 2009

Vakantierit


Tijdens onze vakantie in Engeland zijn we gaan uit rijden in de Yorkshire Dales. Mooie omgeving daar, dus ik kon het niet laten! Het was een stal met voornamelijk Welsh ponies. Ik kreeg een “gevoelige” merrie (Saffi) en mijn vriend een oudere ruin (Teddy). We waren met een groep medewerkers van de stal en trokken met onze ponies door de velden. Het is daar erg bergachtig en ik stond ervan te kijken hoe goed die paarden daarmee omgingen.
Saffi bleek inderdaad erg gevoelig. Ik vond dat positief (zo werd het vooraf niet gebracht, dus ik had zoiets van OH-OH) want het duurde niet lang voordat ik haar knopjes had ontdekt. Ze ging bijvoorbeeld in gang terug of stopte als je haar op de schoft kriebelde :). Zo lief.
Alle paarden werden er erg goed verzorgd en stonden lekker op de wei als ze niet hoefden te lopen. Aanrader!

http://www.wensleydaletrekking.co.uk/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten