vrijdag 14 augustus 2009

Engels

Ik heb een Engels zadel op proef.
  • Ja, we blijven de afwisseling zoeken en vervelen ons nooit.
  • Nee, we gaan ons niet bekeren tot de Engelse rijstijl. Het wordt dus western rijden op een Engels zadel.

Het leek me wel een goed idee om eens te leren rijden zonder de veiligheid van een western zadel (lees knop). Beter voor de balans en de zit. Ik heb namelijk nooit als kind op de manege gehobbeld. Ben pas op m'n 22e begonnen, en direct western. Ooit wel eens op een Engels zadel op onze reiner Freckles gereden. Na een WHOA zal ik wel mooi op z'n nek. Iets om even bij stil te staan. LOL

En dan kan mijn buurmeisje ook nog eens wat vaker met hem springen. Dus vandaar!

Foto's volgen als het er een beetje normaal begint uit te zien ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten