donderdag 19 januari 2017

Kreuth

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we gaan naar Kreuth!

Afgelopen jaar merkte ik langzaam aan Lightning dat het showen ook niet meer zo leuk is. Als je alles moet laten wat meneer niet leuk vindt, dan kun je 'm beter over de eeuwige jachtvelden sturen, dus ik trek me er niet al te veel van aan. Toch vind ik het langzaam wel mooi geweest na een showcarrière van 14 jaar en de nieuwe generatie staat klaar. Komend jaar gaan we heel weinig showen en sparen (en veel trainen), want we gaan nog een laatste keer naar Kreuth*!

Lightning zal door mij gereden worden en ook door een jeugdruiter uit Israel. Zij vroegen om paarden en ik dacht, waarom niet? Zo kan ik de kosten een beetje drukken en kan Lightning zijn ervaring gebruiken voor een jonge ruiter.

* In Kreuth wordt het Europees Kampioenschap Paint Horses gehouden, na de World Show de grootste Paint show ter wereld. Kreuth ligt in Beieren.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten