zondag 2 november 2014

Met Misty en Furi op buitenrit

Zelf had ik buiten alleen nog maar met Misty gestapt, daarna was ze alleen nog door iemand anders gereden terwijl ik op Lightning zat. Dat kriebelt dan toch wel. Omdat Misty wel lekker doorloopt (en Lightning niet) en omdat Lightning zondag toch mee naar Galen zou gaan (maar helaas gaf mijn versnellingsbak net de geest :(), nam ik Misty mee om met Furi een wat langer ritje te maken.

Nu heb ik mijn eigen ervaring met haar! Ik was toch wel bezorgd, maar gelukkig maakte dat niet zo veel uit voor haar. Ze kijkt als een bezetene om zich heen en wil daarbij nogal wel eens onhandig doen. Haar stap zit als een schommelstoel, haar draf lijkt nergens op (flap, flap, flap, flap, struikel, struikel) en haar galop (een heel klein stukje!) zit heerlijk en doet ze super :D. Voorop gaat prima, achterop heeft ze in die korte tijd al een flinke kuddedrang ontwikkeld en breekt vrij letterlijk haar nek om erbij te blijven. Oefenen dus.... samen met wijken voor het been....

Ze is nog steeds bijna nergens bang voor, behalve toen er iets plofte achter een heg en een half pipe op een schoolplein was ook niet te vertrouwen. Leuk paardje om te rijden :D. Ben zo trots op haar :D.
beetje vaag, maar toch leuk


Misschien moet ik over die arme Lightning ook nog maar eens bloggen. Geen nieuws is goed nieuws, zullen we maar zeggen en verder is hij "rond en gezond".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten