dinsdag 1 april 2014

Poll

Langzaam aan begint het aftellen naar de geboorte van het veulentje. Natuurlijk willen we dat het op de eerste plaats gezond is, maar een beetje speculeren over kleur en geslacht is ook wel leuk. Ik heb een poll opgezet en wie het juist raadt, krijgt een fles bubbels :D. Om je enige kans te geven, staan hier de mogelijkheden:

Kleuren
Dun          (37,5% kans)
Red dun   (12,5% kans)
Bruin       (37,5% kans)
Vos          (12,5% kans)

Met vlekken (op het lichaam) (50%) = overo
OF
Zonder vlekken (50%) = solid

Hengst of merrie

Wat nadere uitleg over de mogelijkheden:
Misty zelf is dun, met vlekken (overo). De vader (Watch My Potential) is bruin met bles. De kans op wel of geen vlekken op het lichaam is 50%. Hiervoor had ze 5 merrieveulens, allen (red) dun. Twee met vlekken, drie zonder.

Het is de bedoeling dat je me doorgeeft welke kleur je denkt dat het wordt, wel of geen vlekken en het geslacht. Zelf denk ik aan een bruin hengstje met een brede bles, zonder vlekken (solid). Wat denken jullie??? Je mag mij hiervoor mailen of een bericht sturen, dus je kan alleen meedoen als je me kent…

Misty (dun)

Watch My Potential (bruin)



8 opmerkingen: