maandag 21 april 2014

Iets goed te maken

Vorige week vrijdag ging de les niet zo geweldig en ik kreeg het niet voor elkaar om door te zetten. Dat vond ik natuurlijk jammer en had me al voorgenomen om het de volgende keer anders aan te pakken (Test).

Ik had de hele week geoefend, met de koets en de dubbele lijnen. Daarbij heb ik er erg op gelet dat ik duidelijk was. Al dat netjes vragen en op zijn reactie letten was een beetje naar de verkeerde kant doorgeslagen, hij is geen 2 meer! Gewoon doen, dus!!

In een week tijd is hij zo ontzettend vooruit gegaan, het was echt ongelofelijk. Afgelopen vrijdag had ik weer les en ik was super trots op hem dat ik dat kon laten zien, en op mezelf dat ik het gewoon deed. Door die houding was hij braaf en lette op. Hij deed het ook gewoon. Hij vindt het nog steeds erg moeilijk (dat kan ook bijna niet anders met zijn lijf), maar goed lopen is daarom juist essentieel.

Tja, paardensport is en blijft moeilijk. Echt klaar ben je nooit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten