zondag 17 februari 2013

Work in progress (klaar?)

Vanmiddag na een wandeling met Lightning (die vandaag nauwelijks met zijn hoofd schudde) en Jenny, besloot ik toch om nog "even" de laatste stal af te maken. Mijn happy helpers waren nog ziek of herstellende, dus ik zou wel zien hoe ver ik kwam.

doe ik het goed zo, Furi?
bijna donker, bijna klaar
Omdat ik niet genoeg pallets had om dit hele stuk vol te leggen (in de andere twee stallen liggen er meer dan gepland omdat die natter zijn dan deze) is het niet helemaal af. Maar de pallets die ik had liggen er en er ligt rubber op. Het grootste deel van de stal is bedekt. Jammer genoeg zijn er nu wel twee randen, waarvan een ook nog ongelijk. Omdat het al donker was, heb ik de rubber niet netjes uitgesneden, maar gewoon stukken dubbel gelegd.

Furi dacht met voeren nog even dat ze er bang voor moest zijn. Ze snoof eens hard en wilde er niet op. Ik bood haar een stukje fruit aan, maar dat was aanleiding om weg te lopen (alsof ze weet dat ze dan wordt omgekocht!). Ik heb gewoon haar voer neergezet en dacht "kijk maar wat je doet, meid" anders gaan we op de wei eten. Nog voor ik kon weglopen stapte ze resoluut erop en was die drempel ook weer overwonnen.

De volgende klus is een pad van huis naar de stallen toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten