zondag 24 februari 2013

Sleeën met je paard


Gisteren en vandaag sneeuwde het aan een stuk door, waardoor er vandaag een dikke laag sneeuw lag. Omdat hij van de week nog last had van sneeuw met zijn hoofdschudden, was ik toch wel bezorgd hoe hij zou zijn. Sinds een week staat hij op pijnstillers om te proberen of dit effect heeft. Gisteren in de wei had ik al verwacht dat het heel erg zou zijn, maar dat was niet zo. Vandaag ook niet (ze stonden in de schuilstallen), zelfs niet toen ik hem ging halen, nog steeds niet toen ik hem poetste, ook niet toen ik het monsterlijk grote en zware menhoofdstel omdeed en ook onderweg bijna niet. Het enige dat hem irriteerde was de quad die langskwam en het geschraap van de slee over de weg (we ontkomen er niet aan om een klein stukje over de weg te gaan). Hij was ook onderweg lekker ontspannen en we hebben dan ook genoten van een heerlijk sleeritje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten