woensdag 28 september 2011

So far so good (deel 2)

Maandag en dinsdag in de bak gereden, vandaag een dag pauze. Het was er nog best druk steeds, ik was iig niet alleen. Bij de vorige stal was ik dat meestal wel, maar daar reed iedereen binnen. Hij was fijn soepel na de koetsrit met 3 man op de wagen, maar niet vooruit te branden. Tijdelijk maar wat meer krachtvoer geven. Ik was weer terug naar 1 kilo gegaan, maar in deze spannende tijd is dat blijkbaar te weinig. Tot nu toe zijn er steeds best veel mensen bij hun paard en is het best gezellig. Vanuit de bak is er een prachtig uitzicht en kunnen we mooie zonsondergangen bewonderen tijdens het rijden. Lightning drinkt sinds dinsdag ook zelf (huidplooitest), al maakt hij van mijn hulp gebruik na het rijden om rustig te kunnen drinken. Hij verkent dan ook even het betonnen stuk.
Maandag vond ik zelf wel veel flinke stukken glas in een van de weides. Blijkbaar heeft daar vroeger een kas gestaan die is afgebroken zonder het glas op te ruimen. Ik heb een hoop stukken verwijderd, maar het was onbegonnen werk. Ik heb toen met iemand samen de paarden uit de weide gedreven en afgesloten. Vandaag was die weer open, dus ik hoop dat ze hebben opgeruimd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten