vrijdag 2 september 2011

Geduld...

De hoed is opgehaald en de linker draai zit er redelijk in, hij reageert vlotter bij wegstappen/draven en het stallenoverzicht staat op de website van de EPHA en hij hééft een stal - dat beschouw ik dan maar als een bevestiging.

Nu alleen de gezondheids verklaring en het pakje nog. Het pakje is er nog steeds niet en morgen moet ik nog met Lightning naar de dierenarts, dus ik heb ook geen tijd om het te gaan halen - mocht het onverhoopt nog aankomen (in Putten). Waarom ik met hem naar de dierenarts moet?? *Zennnnnnnnnnn*..... de DA van het ministerie stond op het afgesproken tijdstip voor de deur van stal. Echter, niemand deed open en de honden zaten voor de poort. Ik zat zelf in vergadering op mijn werk.... Toch de telefoon meegenomen en geprobeerd de eigenaresse te pakken te krijgen. Dat lukte na 3 kwartier, maar toen was die man alweer weg. Normaal moet je dan opnieuw aanvragen, maar het was al na 12h dus dat was ook geen optie. Ik kon wel nog morgen naar hem toe komen. Dus morgenvroeg maar een ritje maken van 1,5h op de trailer om de stempel te gaan halen.

Dan nog wassen, inpakken en we zijn er redelijk klaar voor.

Ik zal zo nog even de link online zetten voor de live streaming voor de liefhebber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten