zondag 11 september 2011

Showbloes

Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat er een vloek op rust. Toen ik de bloes bestelde vond de post het nodig om er 5 dagen over te doen. Toen was de bloes te klein. Nieuwe besteld met de juiste maten (speciaal voor mij gemaakt) in de USA. Dinsdag kwam die aan en vrijdag bij mij. Tijd genoeg voor het NK zou je denken. Ik doe 'm aan en wat denk je? Véééééél te groot. "Oh nee", dacht ik, "ze hebben de maten verkeerd doorgevoed". De schouders alleen al waren 10cm breder dan mijn opgave. De armen te wijd, te lang, echt enorm. Dus ik meteen de lokale naaister gebeld, maar die was te druk. Toen belde de eigenaresse van de winkel en wat bleek nu: ik had de verkeerde gekregen! Die van mij was blijkbaar nog onderweg (vanuit de USA). Aangezien zij unieke stukken produceert, had ik dit niet zien aankomen. Ze komt ook naar het NK, dus dan zou ze de te kleine bloes weer meenemen die ik op het EK heb aangehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten