zondag 7 augustus 2011

Rustig aan?

Vandaag wilde ik weer het bos in. De zandpaden opzoeken waar de fiets gisteren moeilijk door zou komen. Hij begon goed, maar al snel dook de "raket" Lightning weer op. Waar komt dat toch vandaan? Zolang ik bleef stappen was het goed, maar zodra ik verzameling vroeg of draf/galop was het protest en steeds versnellen. Zo'n enorm contrast met gisteren.

Eron gaf me een tip i.v.m. de rugpijn en stijfheid na trailer rijden. Dat kwam door verzuring van de spieren. Zou dit gedrag daar dan ook vandaan komen? Bij Lightning (mijn overtuiging is àlle paarden) is maf gedrag altijd ongemak of pijn. Je kunt er iets tegen geven, dus dat ga ik doen als hij veel/lang gelopen heeft. Als het helpt weet ik wat het is.

Wel heb ik een paar foto's gemaakt van het enorm variërende landschap.

5 minuten van huis, net voor je het dennenbos induikt

net voorbij een suk heide ligt een enorme vijver achter de bossen verscholen


nog weer een stuk dennenbos

het middenstuk tussen de heide/dennenbos en de Zwarberg
ik zag een hert, maar dat is op de foto niet te zien

zandpad langs een stuk heide


hier konden we gelukkig om heen
Al dit moois tijdens een rit van een uurtje....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten