zaterdag 6 augustus 2011

Ride & cycle

Deze keer gingen we in de bossen van het Nationaal Park de Hoge Kempen, vanuit As. een prachtige streek die ik kende als mijn broekzak. Dat is echter alweer enkele jaren geleden... Bovendien ging ik toen meestal te voet, omdat Lightning nog niet onder zadel was. Dat gaat een stuk minder snel en ver... en in 5 jaar kan er veel veranderen. De Heide wordt steeds minder heide en de Zwartberg steeds minder kaal. Afgelopen zondag waren we er al gaan wandelen, een wandeling die iets langer duurde dan gepland. Dat gebeurt me geen twee keer! Met fiets en paard besloten we om de Zwartberg heen te rijden. Een beetje uit de buurt van de vervelende insecten en lekker in de wind. Paard liep super. Lekker verzameld, de training duidelijk voelbaar. Rustige overgangen en tempo houdend. Echt fijn. We hebben 2 uur gereden en hadden het meeste wel gezien. Ook de parkeerplaats van het voetbalstadion in Genk, oooops, even stukje terug!

Foto's ben ik helemaal vergeten te maken, zo heb ik om me heen gekeken. Sorry!

PS Lightning drinkt weer als vanouds en voelde zich prima!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten