woensdag 29 juni 2011

Nesten

Ik heb me weer eens in de nesten gewerkt; ik heb ruzie gemaakt met de staleigenaar. Nu zegt hij dat ik weg moet. Dat zou wel heel erg jammer zijn. Vooral omdat ik terecht boos was. Ze stonden namelijk nog binnen toen ik om 17h op stal kwam. Vergeten, zei hij simpel. Het was echter al de 6e keer. Ook moet ik bidden en smeken om water op de weide te krijgen en vergeet hij ze ook soms te voeren. Ik moet eens vergeten te betalen?! Ik verzon het allemaal volgens hem en er volgde nog meer dat ik hier maar niet schrijf. Ik was natuurlijk ook niet vriendelijk! Wat doe je als iemand Oost-Indisch doof blijkt? Weggaan heeft niet zoveel zin omdat er overal wel iets is. En ik ben er best tevreden, zeker omdat ik er kan doen wat ik wil.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten