dinsdag 22 juni 2010

Les volgen

Lightning loopt dus blijkbaar met een holle rug. Dat wist ik al, en heb ook al jaren les en training om dat te veranderen in een bolle rug. Blijkbaar kon hij dat fysiek niet, zeker niet vanuit zijn nek. Hoofd in de krul trekken heeft bij hem geen zin. Maar ik heb een groot nadeel: ik heb altijd bijna alleen maar hem gereden en heb erg weinig ervaring met andere paarden. Ik ben niet gaan paardrijden voor ik kon fietsen en had na een jaar lessen op de manege al mijn eigen paard.Weet ik hoe een gezond paard aanvoelt?? De enkele keren dat ik op een ander paard heb gereden vond ik wel dat dat veel fijner ging, maar verder... Moet er dan een paardje bijkomen? Das ook weer een stapje te ver!
Nu neem ik van de twee maanden vakantie van Lightning maar van de gelegenheid gebruik om les te gaan nemen op andere paarden. Eindelijk eens wat ervaring opdoen! Liefst zoveel mogelijk :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten