donderdag 17 juni 2010

Fysiotherapeut

Gisteren kwam de fysiotherapeut. Hij heeft Lightning eerst helemaal onderzocht en daarna losgemaakt. Het verschil was enorm. Nu moet hij anders gaan lopen en leren bewegen met oefeningen die ik kreeg. Ik hoop dat ik Lightning nu zo los kan houden. Ik mag twee maanden niet rijden of aan de koets, alleen deze oefeningen doen. Hij heeft natuurlijk een groot probleem met zijn nek, dus er is geen garantie dat het goed komt. Dit is wel het laatste dat ik probeer. Als het hiermee niet lukt, is zijn carrière als rijpaard voorbij en moet ik hem op andere manieren fit houden. Dan hoef ik ook geen zadel meer te kopen, maar misschien een tweewieler! Maar ik ga er nu nog maar even van uit dat het goed komt. Hij heeft een te fijn karakter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten