donderdag 25 februari 2010

Minder goede dag

Gisteren hadden we een terugval. Ik weet niet wat hem (mij) dwars zat, maar hij was bang om gereden te worden. Grote ogen, grote neusgaten en hijgen. Doodsbang was hij, maar voor wat? Als ik stopte, stond hij al achterstevoren. Ik vroeg toch niet om een rollback? Gaf ik een galop hulp, kreeg ik tot 2 keer toe bijna een kopstoot! Knap hoor met zo'n lage hals. En bokken dat hij deed. Echt niks voor hem. Je kunt er normaal een kind op zetten.
Ook had hij deze week in de stroom gehangen en liep Ben straal ondersteboven door de schrik voor het stroomapparaat.
Ben zegt dat ik me niet druk moet maken, maar ik word er wel onzeker van. Heeft hij ergens pijn? Vind hij het niet leuk als ik hem rij? Waarom komt hij niet naar het hek als ik hem ga halen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten