maandag 15 februari 2010

Bezig geweest

Tjonge jonge, wat ben ik de laatste tijd slordig met berichten. Veel te laat steeds, maar de weekenden zijn ook zo leuk. We ondernemen van alles, gaan lekker rijden, met de slee, foto's nemen (met een wit paard gaat daar nogal wat voorbereiding inzitten...), etc..

Vorige week heb ik ook nog in de roundpen gereden en vandaag ook nog. Buiten rijden ging helaas niet omdat de berg af bij Ben een grote ijsbaan was.
Lightning loopt echt goed nu. In de galop vooral. Hij draagt zichzelf mooi en houdt zelfs langere tijd achtereen zijn hoofd omlaag en zijn rug omhoog. Hij zit zo ook echt lekker. In draf lukt het ook steeds vaker, maar af en toe krijg ik daar nog wat verzet. Hij maakt ook niet meer zo'n drama van in galop aanspringen en de overgangen gaan steeds soepeler. Hij wordt niet meer heet van roll backs en dat soort dingen. Er zit zoveel vooruitgang in dat ik steeds vaker denk aan eens een wedstrijd.

En ik was nog vergeten te schrijven dat ik naar een nakomeling van hengst Bandit ben gaan kijken. Ook moest ik de hengstendienst afzeggen doordat het veulen fokken niet doorgaat , helaas. (Eerder bericht).
De eigenaresse van de hengst doet (o.a.) aan team penning. Ze zochten nog een derde persoon voor hun team voor dit jaar. Ik kan me niet voorstellen dat dat een vraag was LOL, maar misschien moet ik dat eens proberen. Je weet maar nooit. Lightning kan dat ongetwijfeld, meer cow sense dan andere sense.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten