maandag 30 november 2009

Heldere ingeving

Vorige week heb ik mij ook lid gemaakt van de APHA. Wel zo makkelijk om o.a. gegevens van de potentiele hengsten op te zoeken, en misschien met Lightning ooit op show te gaan.
Nog een voordeel: ze hebben via de APHA foundation een trainingsprogramma waar je voor een goede prijs training kunt krijgen bij een trainer die zich heeft opgegegeven. Ben* heeft zich daarvoor opgegeven en... ja! Dat gaan we dus doen. Zo is Lightning in de winter een paar maanden onder de pannen (we gaan de training spreiden omdat hij niet elke dag hoeft te lopen) en weet ik dat hij goed verzorgd is. Dat viel me dus in toen ik liep te prakkezeren over hoe ik Lightning beter verzorgd de winter door kreeg.

*Ben Segers - zie eerdere berichten over training en de clinic (zoek op natural horsemanship)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten