dinsdag 10 november 2009

Update

Oei, het is alweer even geleden. We hebben niet stilgezeten hoor, juist erg druk gehad.
Vorige week heb ik donderdag en vrijdag nog wandelingen over het harde gemaakt en z'n hoef in de soda geweekt. Niet meer ingepakt. Zaterdag heb ik 'm dan weer ingespannen, maar wel de schoenen aangedaan. Ook alleen maar gestapt zodat die schoenen niet zouden schuren over de wond. Zondag zijn we dan een stuk gaan rijden, weer alleen stappen op asfalt. Zo konden we wel het geleerde van de centered riding les oefenen. Ik merk groot verschil en hij wil nu tenminste stappen! (Ik ben hem ook wat energierijker aan het voeren :)). Zondag heb ik niet meer geweekt, maar gisteren was het dan toch weer dik. Weer geweekt. Ze waren lekker buiten geweest, dus straks gaan we weer wandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten