vrijdag 20 november 2009

Effect

Na het rijden gisteren zei ik dat ik nog nooit zo lekker gereden had. Een super tevreden en ontspannen gevoel. Eindelijk begin ik te ervaren waar het allemaal om draait. Lekker meebewegen met je paard en samen ergens heen gaan en samen iets doen. De centered riding les begint te werken. Zou ik dan na al die jaren angst en spanning eindelijk ontspannen leren rijden? 

Lightning kwam wat stijf van de wei en draafde niet zo lekker. Maar wat een "try" heeft dat dier. Ik werd er gewoon ontroerd van hoezeer hij probeert zijn best te doen. Hij spinde zo hard dat ik me moest vasthouden.
In stap begint het meebewegen echt te werken en hij stapt nu actief en ontspannen. Ik ontspande me ook half. De helft meer dan ooit... Wat een gevoel gaf dat :). In draf en galop lukt het nog niet zo goed, maar die les heb ik ook nog niet gehad ;). *Zucht*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten