zondag 25 oktober 2009

Endurance Tessenderlo

Ik kon het toch niet laten om het op de laatste wedstrijd van het seizoen nog eens te proberen. We hadden niet hard getraind, wel de conditie goed op pijl gehouden.

We waren wel alleen deze keer, geen maatjes mee of andere Nederlanders gezien daar. Wel had ik een groom mee die niet eens klaagde. Hij hoefde niet lang te wachten want we waren na amper 2 uur weer terug.
De resultaten waren veel beter dan de vorige keer. We hebben er 2h:08 over gedaan. Dit betekende 3 min over de minimale tijd van 2h:05!! Deze keer was het wel even lang als op papier. Onze gemiddelde snelheid was 12,6 km/h. Hartslag vĂ³or 32, na 39! Ook weer een verbetering. Jammer genoeg wilde hij niet drinken en kregen we een 1 voor vochtbalans. Iets om aan te werken.
Super gedaan jongen!

Het was een mooie rit, op plaatsen toch weer moeilijk. Wij moeten nog steeds wennen aan het duiken voor de takken.
Ik weet niet wat het was, misschien wilde hij naar huis of zo, maar hij zette het op een lopen in het begin. 20 km/h draven, mafkees! Over het asfalt, tussen de smalle paadjes en de bomen door, het interesseerde hem allemaal niet. Thuis moet ik hem vooruit schoppen en nu dit. Halverwege weer een kleine dip, hij hijgde zo hard. Toen wilde hij gelukkig wel even rustig doen. Daarna pakte hij een normaal tempo op.

Onderweg, ergens op zo'n smal paadje kwamen we een grote plas water tegen. Ik ging ervan uit dat hij daar wel doorheen zou gaan, maar hij vond het nodig te springen. Ik lag dus bijna in het water!
Ben zelf nu ook niet zo moe meer als de vorige keer. Leuk, dit gaan we vaker doen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten