maandag 5 september 2016

Inhaalslag

Elke dag maak ik leuke, minder leuke, maar vooral bijzondere dingen mee met de paarden. Ik wil het allemaal kwijt, maar kom er niet aan toe. Ik ben namelijk òf aan het werk òf met de paarden bezig. We hebben er nu 4 achterom staan (er is e.e.a. veranderd....), waarvan er twee aan het einde van de maand mee naar het NK gaan en één nog alles moet leren. Gelukkig is er dan nog een waar ik niks mee hoef te doen, maar haar uiteraard ook aandacht wil geven.

Als ik er echter tegenaan blijf hikken, komt er nooooooooit meer wat op m'n blog, dus dan maar af en toe iets volledig willekeurigs :).

Roxy leert voor kapper en oefent op de manen van Vicky die ondertussen al richting 40 cm lengte gaan (en dat voor een jaarling!). Dat vind ik zonde en ik wilde ze lang laten. Azijn werkte niet, dat lustte Roxy best. Om die reden vlecht ik in en met de bijkomstige reden dat ze graag in de plas gaat liggen (het druipt er soms echt vanaf :(), krijgt Vicky nu 's nachts een dekentje om tot aan de wedstrijd. Daarna amuseren ze zich maar, het groeit ooit wel weer bij.
(Jammer dat die wedstrijd altijd zo laat in het jaar is, dan hebben ze bij mij al flink wat winterhaar.)

Vicky zou Vicky niet zijn als ze zich daar vooral niks van aan zou trekken. Normaalste zaak van de wereld, zo'n deken. Ik herinner me Lightning, hij durfde de eerste keer niet meer van de plek, LOL.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten