zaterdag 14 juni 2014

Horse & Hunk

Kennen jullie de kalenders van Horse & Hunk? Mooie paarden met mooie mannen, met een knipoog naar de pitspoezen die wulps op de foto gaan met auto's. De opbrengst is voor Brooks Animal Hospital, dus wij steunen dit mooie doel ;) en de kalender hangt in onze zadelkamer.

Elke maand als ik de kalender omdraaide, had ik zoiets van "daar moet Lightning eigenlijk op staan", dus toen ik op FB de oproep tegen kwam waar je je paard kon aanmelden, heb ik niet geaarzeld. Het aantal reacties was enorm, dus ik was blij verrast toen Lightning werd uitgekozen!

Lightning wordt een HORSE van Horse & Hunk!! Wie de hunk wordt vind ik niet spannend, haha! Op 6 juli gaan we naar Bussloo voor de fotosessie. Ik vind het zo ontzettend leuk!!

Horse and Hunk Kalender
Facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten