dinsdag 15 januari 2013

Weg naar het water (deel 2)

Nu het weer vriest staat het water weer dichter bij huis, zodat ik er met de kruiwagen aan kan (sleep maar eens met een kruiwagen met 85 liter water over een bevroren hobbelige ondergrond).
Ik had weer gezien dat er maar een paard van gedronken had (handig die voetstapjes in de sneeuw), en Jenny en Lightning stonden sneeuw te eten. Ik ging na het voeren terug om een halster te halen, kom ik weer in de wei, zijn ze weg. Hmmmm? Dus ik draai me om, en zie net hoe Lightning richting water loopt. Jenny loopt erachter aan, maar neemt een omweg naar de "normale" waterbak. Die is leeg. Lightning staat nog op haar te wachten, zij loopt naar hem toe en hij wijst haar waar het water staat. Ik vind dit soort dingen zo leuk om te zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten