zondag 30 december 2012

Weg naar het water

De paarden weten precies wat ik kom doen. Ik ben datgene dat eten en water brengt. Furi begint al met haar neusje te wiebelen als ze me ziet. De waterbakken hebben een week aan het begin van de weide gestaan omdat de slang stuk was. Eerst moest ik ze dat wijzen, maar dan was het goed. Toen de slang weer gerepareerd was, heb ik de bakken laten staan voor het geval dat het weer ging vriezen. Eerst stonden Lightning en Jenny aan de bak te stoten "waar is ons water?" Ze hadden na een dag nog niet uit de normale bak gedronken, dat hadden ze duidelijk niet zelf uitgevonden. Dus ik loop richting de bak en ze volgen me tot ze zelf zien waar ik heen ga. Ondertussen is Furi aan de bakken aan het rammelen (als de baas drinkt, drinken de anderen ook!), dus ik roep op haar. Komt ze aangewandeld en snapt waar ik heen wil! Zo grappig om te zien :D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten