woensdag 25 juli 2012

Lightning @ ponykamp

Op de lokatie van Coaching to Connect werd afgelopen weekend een ponykamp voor kinderen met een beperking georganiseerd. Lightning's bijrijdster was daar ook als begeleiding en vroeg me of ze hem mochten lenen. Als Lightning ergens geschikt voor is dan is het wel als Kinderpony. Daarnaast gingen we zelf een weekendje weg, dus dat kwam goed uit. Paard blij, ik blij.

Als reactie kreeg ik maandag: "wat is hij braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!", "hij is zo lief!". De kinderen hadden er alleen mee mogen rijden (ik had de sidepull meegegeven) en hij was voorzichtig met ze geweest. Ze hadden hem ook beschilderd en het roze en blauw was er nog niet helemaal af. Het zag er wel leuk uit. Beter dan de mestvlek die hij er zelf op getekend had. Hij was wel erg moe geweest. Tja, zeul zelf eens een weekend met 4 kinderen!!

Gisteren had ik hem dan zelf weer aan het werk gezet en hij gaf aan dat hij dat niet zag zitten. Hij stapte en draafde heel langzaam net zoals hij met de kinderen had gedaan. Toen ik hem wat voorwaarts maande, reageerde hij door te grommen en met zijn hoofd te gooien alsof hij wou zeggen "ik ben toch braaf als ik langzaam doe?". Logisch ook, hij was voor dat gedrag het hele weekend (en eerlijk gezegd zijn hele leven) beloond. Ook leek hij me wat stijf, maar dat gaat allemaal weer over.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten