woensdag 25 juli 2012

Alleen op de tweewieler

Daarom had ik de tweewieler gekocht... om ook alleen met de koets te kunnen gaan. En omdat het ontzettend leuk is natuurlijk!

Vorige week vond ik het een goed moment. Alleen opgetuigd en ingespannen, hij bleef braaf staan. Ook onderweg was hij super braaf. Omdat ik hem ook in de linker galop wilde (hij springt uit zichzelf steeds rechts aan), heb ik hem veel terug gepakt. Zo deden we vanzelf draf/galop overgangen. Alleen op mijn stem, hij luisterde super goed en werd niet gespannen, net alsof ik hem aan het longeren was.

Op de terugweg verloor ik alleen weer een (nieuwe!) schroef. In mijn eentje heb ik niet genoeg gewicht om goed te balanceren, dus rammelt het wel erg. Jammer genoeg is het karretje niet erg stevig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten