zaterdag 28 april 2012

Oefenen voor de TREC wedstrijd


Met de TREC wedstrijd over een maand, ben ik begonnen met oefenen (dat betekent alles nog eens herhalen). Voor de PTV hebben we een aantal behendigheidshindernissen. Afgelopen week had ik het achteruit door balken weer even opgefrist, evenals het aan de verkeerde kant opstappen.

Vandaag was het onderdeel MA aan de beurt waarbij je zo snel mogelijk moet stappen en zo langzaam mogelijk moet draven. Op de wedstrijd vindt dat onderdeel op dit pad plaats: maar meteen de oefening op de juiste plaats doen aangezien paarden dat makkelijk koppelen.



En maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt door hem te laten staan terwijl ik de foto ging maken ("ground tie" is een van de obstakels van het PTV onderdeel). Ik was me wel erg van het risico bewust dat hij daar zo weg kon als hij wilde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten