zaterdag 12 november 2011

Gezellig samen eten

Vanmorgen twijfelde ik weer even. Gisteren heb ik hem niet zien eten, maar was hij wel actief en fit genoeg. Vanmorgen stond hij te slapen in de wei, maar leek leeg en had volgens mij geen voer in zijn darmen. We zijn een stuk gaan wandelen, maar erna had hij geen zin in brokjes. Hooi hoefde hij ook niet, eventjes maar tot hij werd weggejaagd. Toen liep hij de wei in en ging mest ruiken. Tja, hij kan zelf kiezen. Dan moet ik ook leren vertouwen dat hij eet als hij honger heeft. Van de wei eten de paarden momenteel niet. Er wordt zeer regelmatig mest gesleept, dus ik vermoed dat bij gebrek aan regen, het gras permanent naar mest ruikt...
Deze foto kreeg ik vanavond doorgestuurd. Het is Furi natuurlijk, waar hij samen mee staat. Hij is zooooo lief met zijn vriendinnetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten