donderdag 17 maart 2011

Vertrouwen

Elke avond leg ik nog een extra portie hooi klaar voor 's avonds omdat een medestalbewoner die in de straat woont zo lief is om ze dat laat nog te geven zodat ze niet de hele nacht zonder eten staan.
Vandaag was ik ze rond 5 uur binnen gaan zetten na mijn werk en had alles al klaargelegd, inclusief avondhooi, voor het geval ik niet meer zou komen. Ik had me namelijk voorgenomen om later nog terug komen om te rijden - iets dat ik normaal niet doe.

Kom ik rond 8 uur weer op stal, is het avondhooi weg en ligt weer vrolijk terug op de voorraad berg. Dat weet ik zeker wat ik had die berg bijna opgemaakt en het nieuwe pak was nog dicht.

"Wie doet zoiets en waarom?", vraag ik me af. Het schaadt mijn vertrouwen enorm, maar ik weet niet in wie!! We hadden al eerder het vermoeden dat hooi verdween, maar waarom iemand dit zou doen kan ik niet begrijpen. Wie bemoeit zich met de gang van zaken in het kleine stalletje waarin maar drie paarden staan? Daar heeft toch verder niemand wat te zoeken? Staan we nota bene op DIY, wordt je nog betutteld. Het erge is dat ik weer het gevoel heb dat ik ernaast moet blijven zitten. Aangezien ik moet werken voor deze hobby en ik er 20min van vandaan woon, kan ik niet 4 keer per dag langs komen. Vervelend hoor, afhankelijk zijn van anderen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten