dinsdag 26 september 2017

Roxy en Lightning op pad


Met Vicky had ik dit ook al een paar keer gedaan tot ze ontdekte dat ze rond ons kon lopen, waarbij ze het leidtouw om mij heen wikkelde. Niet zo handig dus... Met Roxy hadden we al in de bak geoefend, waarbij ze netjes meeliep en alleen in het begin voor Lightning uit liep. Als ze dat deed, liet ik Lightning haar de pas afsnijden richting bakrand, waardoor dat al snel niet meer leuk was.

Nu gingen we voor het eerst zo naar buiten. Het was doodeng natuurlijk en ook ik zit niet 100% ontspannen. Dat moment kwam al snel, want ondanks alle gekkigheid (rolstoelen, kinderwagens, hordes wandelaars, auto's op het veldpad, herten, galopperende paarden en een luid roepende Misty), bleven ze heel kalm. Roxy dacht er niet aan om voorbij mijn voet te gaan (dan kreeg ze een duw tegen haar schouder), maar dat betekent ook dat alleen hun schaduw op de foto staat. Ze kijken allebei richting huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten