dinsdag 21 juli 2015

Slokdarmverstopping

In maart had Lightning slokdarmverstopping. Ik schrok me toen rot, ik dacht dat hij dood ging! Gelukkig was het snel over en toen ik wist wat het was, kon ik ook weer rustig slapen. Nu vond Misty het nodig om de eigenaar van Furi te laten schrikken. Zij verzorgde de paarden die avond. Ze keek het even aan, maar na een uur was Misty nog niet gekalmeerd en belde ze de dierenarts en ging ik ook naar huis. Ik kwam gelijk met de dierenarts aan, waar Furi's eigenaar al twee uur met een paard rondzeulde dat in paniek was. Alsof de duvel ermee speelde was het spontaan over bij het zien van de dierenarts! Die hoefde niks meer te doen en vanwege de dracht van Misty gaf ze ook geen medicatie uit voorzorg. Ze gaf wel aan dat de kans aanwezig was dat ze de vrucht zou verliezen. Gisteren mochten we gaan voor de (iets verlate) 40 dagen scan en gelukkig zat het er nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten