dinsdag 21 juli 2015

Veel gebeurd!

Oh jee, het is al bijna een maand geleden dat ik voor het laatst heb geblogd!

Ondertussen zijn ze uit wezen logeren, hebben we Vicky getraind, weer op Misty gereden, een clinic gevolgd, de smulrit gereden, is de tandarts geweest, zijn ze verkouden geweest, heeft Misty slokdarmverstopping gehad en de eigenaar van Furi de stuipen op het lijf gejaagd en zijn we gisteren met Misty voor de 40 dagen scan geweest. Vaak heb ik gedacht "dat moet ik ècht bloggen", om het dan vervolgens te vergeten! We zijn gewoon lekker buiten met de paarden bezig geweest! De beste reden om niet te bloggen :).

Ik ga maar gewoon beginnen: de berichten komen dan hieronder te staan (in de berichtenlijst). oh ja, ik heb ook maar meteen een twitter account gekoppeld! #goedbezig ;)


Tandarts
Slokdarmverstopping
Smulrit
Uit logeren
Clinic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten