zondag 18 augustus 2013

Smulrit Houthem

Vandaag was de eerste smulrit georganiseerd door de ruitervereniging St.Gerlach. We hadden wat pech met het weer, maar er waren veel deelnemers. Lala en Lightning gingen samen op weg door Berg & Terblijt, Bemelen, Cadier & Keer en Margraten. Ik heb veel paden gezien waar we nog nooit geweest waren, dus dat is altijd leuk. Ze waren ook weer lekker braaf samen (op een mooie zijsprong na vanwege een bankje :s) en Lala vindt soms dat Lightning wat meer mag doorstappen!

Doordat het af en toe regende, was Lightning's hoofdschudden weer terug. Laatst had ik een handdoek over zijn neus gelegd en dat hielp. Met een handdoek kun je niet rijden, maar met een oude sleezy wel. Daar had ik vanmorgen het "hoofd" al afgeknipt en tijdens de eerste bui heb ik dat omgedaan. Gelukkig hielp dat ook goed, al kregen we wat vreemde blikken toegeworpen.



Het laatste stuk loop ik altijd en Lightning maakt
van de gelegenheid gebruik om achter me te
schuilen tegen de regen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten