donderdag 18 oktober 2012

Buurt verkennen

Op een vrije dag en met heerlijk weer, ben ik met Lightning de bossen in gegaan. Prachtig die herfst! Ik was op zoek naar manege ten Eijsden die hier in de buurt moest liggen en die heb ik ook gevonden. Daaromheen liggen prachtige bossen, met soms erg steile hellingen. Er zijn ruiterroutes, maar het systeem daarvan laat nog even naar zich raden. Je volgt nummers naar knooppunten, maar bordjes ontbreken, verwijzen naar paden die er niet zijn, zijn omgedraaid, zijn overwoekerd, verwijzen naar 3 paden tegelijk en zijn soms absoluut veel te smal voor koetsen. Je kan niet heel erg verdwalen, maar gemakkelijk is anders. Eindelijk heb ik contact gekregen met de instantie die dat bij zou moeten houden en ik krijg een kaart toegestuurd. Dan offer ik me wel op om daar verbeterpunten op door te geven ;). Met toestemming publiceer ik de kaart hier op de blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten