dinsdag 31 januari 2012

Koud?

Deze foto kreeg ik doorgestuurd van stal. Mooie foto, hè? Kijk mijn stoer paard daar staan met zijn vriendin aan de directieruif! Wat heb ik gisteren op hete kolen op mijn werk gezeten tot ik kon gaan. En afgelopen nacht en de nacht ervoor nu het kouder wordt en het maar blééf sneeuwen. "Als hij maar eet", was het enige dat ik kon denken. Want dan krijgt hij het niet koud. Op stal gevraagd of ze hem in de gaten wilden houden of hij stond te rillen. Gelukkig tot nu toe niet en hij lijkt sinds zondag ook beter te eten en staat er niet meer met ingevallen flanken bij. Gisteren liep hij ook heel goed (sneeuw is zachter!)en was zelfs brutaal en vroeg om een snoepje door zijn "stoer doen" oefening zelf aan te bieden. Omdat ik merk dat de beweging hem zo veel goed doet (logisch!), neem ik hem nu maar dagelijks mee de bak in. Donker of niet...
Zo, ik ga er dadelijk weer heen. Vannacht wordt het -11 graden, brrrrr!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten