zaterdag 12 februari 2011

Verloren week

Maandag had hij vrij en dinsdag had ik geen zin. Erg hoor, maar niks menselijks is mij vreemd. Erg laat op stal na werk en studie en maandag mocht hij best een dag vrij. Woensdag gaan wandelen, het was ook weer erg laat en omdat mijn chaps niet meer dicht gaan moet ik zelf ook wat meer bewegen. Donderdag dan maar rijden, maar toen regende het en trof ik dit:

Tja, daar kun je ook geen zadel opleggen... Och dan doen we maar showmanship. Dat moeten we ook een beetje bijhouden. Tyler ook nog gelongeerd (die overigens behoorlijk ontspannen was!).
Vrijdag eindelijk rijden? Neen, toen regende het ook en zag hij er nog steeds zo uit! Weer wandelen. Zaterdag kon hij er niet aan ontsnappen want 's morgens fijn droog op stal en dan gaat de modder er zo af! Hij was erg stijf en hangerig, dus deden we ipv de geplande kleine cirkels maar loswerken. Hij hijgde alsof ik weet ik wat van hem vroeg. Ik dierenbeul! Het doet hem geen goed, zo lang niet rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten