zondag 2 mei 2010

Ontdek je plekje...

Het zal nog wel even duren voor we op alle plekken geweest zijn op de nieuwe stal. Tja, wat wil je, met zo'n grote lokatie. Overal kom ik mensen tegen die vriendelijk zijn, maar het is ondoenlijk me aan iedereen voor te stellen. Toch doe ik het zoveel mogelijk. Vanmorgen was het een af en aan van trailers met paarden die op wedstrijd gingen. In de overdekte hal was het rustig, ondanks de felle regenbuien.

Lightning amuseert zich goed met zijn nieuw weide- en stalmaatje Klavier. Gisteren hadden ze iets gezien en stonden ze samen naast elkaar te kijken wat het was. De foto is te ver af, je ziet Klavier (donkerbruin) niet staan naast witte Lightning. Jammer, want dat zag er erg sprekend uit.

In de binnenbak is een wand volledig spiegel. Lightning wilde wel weten wie dat nou weer was! Zeker omdat hij zo stoer naar hem deed. Ik was wel op mijn hoede want hij zou de eerste niet zijn die de spiegel aanvalt omdat het beeld niet onder de indruk is van zijn dreigementen! Ja, hij denkt nog steeds dat hij hengst is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten