zaterdag 27 maart 2010

Ride & cycle

Weer een paar nieuwe wegen ontdekt. Heerlijke veldpaden om lekker tempo te maken. Op een gegeven moment liep het pad door en konden we onder het spoor door het dorp in of de trappen op langs het spoor af. Zou hij dat kunnen? Nee, liever, zou ik dat durven? En hup, de trap op. Gaaf om te voelen hoe de held dan in Lightning boven komt.

Op de terugweg nog even om een galop gevraagd en hij schiet omhoog alsof iemand hem een speer in z’n billen schoot. Bokkend natuurlijk. Hier niet op bedacht, vloog ik bijna uit het zadel, maar kon me nog vastgrijpen. Mijn vriend uiterst verbaasd wat er in hem gevaren was? Mijn anders zo kalm paardje. Terug de berg af en opnieuw! Toen deed hij het wel rustig. Konden ze maar praten. Al leer ik steeds beter paardentaal.

Ook hebben we nog even voor de Farmers Field Trail geoefend: Hek openen en sluiten, bal gooien, jas over hek hangen en weer ophalen en alles van beide kanten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten