donderdag 21 januari 2010

Verliefd

Op Bandit... Wie is Bandit? Bandit heet voluit Sherwin Little Bandit. Hij is een van de hengsten die de voorselectie voor vaderschap van mijn Quarab veulen hebben doorstaan. Hij staat toevallig hier in de buurt en ik ging nader kennismaken. Ik mocht er zelfs even op rijden. Wat een ervaring om eens een gezond paard te rijden dat gewoon doorloopt! Sorry Lightning, maar deze loopt wel door. Geen moment twijfelde ik aan deze imposante hengst. Hij gaf veel vertrouwen, was niet kijkerig, deed wat je hem vroeg en anders niks. En hij deed het goed. Met hem had ik een klik. Leuk, hij staat met stip op nummer 1!



De foto's zijn slecht omdat ze binnen zijn genomen met een mobieltje, maar wilde ze toch plaatsen. Meer info over Bandit kun je vinden op het SSA programma van de DPHC. http://www.dutchpainthorseclub.com/index.php?option=com_content&task=view&id=199&Itemid=79

2 opmerkingen:

  1. en eind deze week op sherwinlittlebandit.nl

    groetje, Ango

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hello,

    all round paint - staat in hengstenspecial 2010 -
    wat is je mailadres Saskia ?

    BeantwoordenVerwijderen