zaterdag 23 januari 2010

Drukke paardendag

Eerst les van Ben. Hij staat er nu ruim 2 weken en ik ga er voor het eerst weer op. Lightning heeft het koud en daardoor ook last van zijn rug. We warmen goed op en dan gaat hij netjes lopen. Ik krijg een aantal bruikbare tips over mn mijn gewichtsverdeling bij spinnen en roll back. Hij loopt nu in de bosal en dan heb je minder stuurmogelijkheid. Zo leer ik nog beter van zijn hoofd af te blijven en nog meer met mijn zit te doen.

Daarna onderweg naar Cody.
Wat is die mooi opgedroogd! :)
Hij wordt dit jaar 6 (een jaar ouder dan ik dacht) en ik heb hem niet meer gezien sinds hij als jaarling naar Stienen verhuisde. Hij had in Duitsland vorig jaar (zijn eerste showjaar) een Duits lokaal circuit gewonnen! Zoiets als de WRAN. Hij is mooi gebouwd en erg knuffelig zonder vervelend te worden als je hem laat.

http://lightningph.blogspot.com/2009/12/18-oktober-show-wanrooij.html en http://lightningph.blogspot.com/2009/09/oude-bekenden.html
Phoebe was als veulen al een Shetland pony om te zien en ze is niet veel veranderd, behalve dat ze niet meer zo rond is. Ze heeft blijkbaar iets aan haar tanden waardoor ze in de winter sterk vermagert. Wel heeft ze de mooie ruime “Engelse” gangen van haar moeder geërfd. Phoebe wordt nu 5. We kochten haar moeder Annie toen ze al drachtig was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten